IoT - Lora a dalsi

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Středa Červenec 26 14:20:10 CEST 2017

No ja jsem se zatim dival jen zbezne a mam v tom trochu hokej... na ebay je
tech modulu strasny kvanta:

https://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xlora+module.TRS0&_nkw=lora+module&_sacat=0

jsou tam moduly i na ruzne frekvence, s ruznym dosahem atd.

Vim, ze krome Starnetu ma sit i C. radiokomunikace, ale nevim jak je ta sit
odlisena (zda frekvenci nebo je to nejake sdilene pasmo). Jak je to pouziti
zpoplatneno... Proste hromada otazniku a nenasel jsem treba u toho Starnetu
nic hodnotneho co by se dalo nastudovat.

Nasel jsem samozrejme nejake stranky toho projektu LORA, ale jak je to
implementovano v CR.

RV