Re: Zdroj pro digitrony - hřeje se

Jaroslav Rybárik rybarik na xtech.sk
Úterý Červenec 25 21:22:43 CEST 2017

Podla mna bordel generovany za cievkou je moc pre 1N4004, jednak
napatovo a potom rychlostou. V scheme uvedena UF4004 je aspon
vysokofrekvencna, ale obidve su na max napatie 280V a spicky po spinani
budu urcite vyssie a rozhodne rychle na 1N.... No a potom 28kHz je podla
mna malo na 100uH, ked chcete ist az k 200V. Ale to je uplny odhad, ked
som len pomyslel na to, ake cievky sa davaju k menicom beziacich na
150kHz...

Jaro