Hifi Sony - nekupovat

Neděle Červenec 23 22:42:56 CEST 2017

Ale ano, jeden HDMI bývá i jako výstupní pro zvuk. (Praktické
zkušenosti nemám, jen jsem to viděl v manuálu nebo na zadním panelu
TV.)

Jinak osobně bych to řešil připojením aktivních repro přes sluchátkový
výstup. Pokud bych ovšem tu potřebu měl - tak nějak mi stačí ten zvuk,
co leze z televize. U té velké v obýváku to hraje celkem pěkně (LG 43
palců) a u těch menších v kuchyni apod. to neřeším.

P.K.