Hifi Sony - nekupovat

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Červenec 23 22:12:17 CEST 2017

> Na zaklade pozitivnich recenzi a doporuceni jsem si koupil mini system
> Sony. Bohuzel se ukazalo ze lidem staci ze je na tom napsane Sony.

To je bohuzel trosku uhnuty pohled ze zemi z byvale zelezne opony.
Nekteri vyrobci proste maji vse pod jednou znackou a to je pripad prave
Sony (napr. v radiich meli sortiment od detskeho radia My first SONY s
jednim tranzistorem az po HiTech HiFi veze).
K nam se vozily/pasovaly ty vyssi rady, ve tride vse za 10 (Marek) vedl
First a podobne pseudoznacky. Jine zase maji pro kazdou radu jinou
znacku, treba Matsushita - Panasonic, Technics, JVC,...
Takze si tu Sony lidi zafixovali jen jako "vyssi" tridu elektroniky, coz
rozhodne neni pravda.

Radek (benedikt2hw.cz)