Shanim jeden kus STM32F303CCT6

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Červenec 23 01:05:29 CEST 2017

Zdravim,

pomerne nutne potrebuju jeden kousek STM32F303CCT6. Akorat ze v okolnich
"trafikach" (Farnell, Mouser, Distrelec...) ho aktualne maji vyprodany a
ve stavu "cekame na dodavku".

Nemel byste nekdo jeden kus? Docela bych ho uvital - odesel mi v ridici
jednotce quadkoptery a dovolena se nezadrzitelne blizi... Objednal jsem
"pro priste" u Cinanu, ale to dorazi tak na konci srpna, to je pro mne
kapku pozde.

Diky.

Pavel Kutina

P.S.: Vstupy, ktere nejsou 5V tolerant, opravdu NEJSOU 5V tolerant - tim
spis, kdyz na se na nich objevi nejaka spicka - procesor je ve stavu
mrtvoly a jen hreje (ale hreje hezky, to se musi uznat, puchyre umi pekne :)