Re: OKURKOVKA V PLNÉM PROUDU->RÁDIO JEREVAN INFORMUJE

sam.hw sam.list.hw na gmx.com
Sobota Červenec 22 00:10:10 CEST 2017

Zdravim,
to mne pobavilo ... ale to je proste Indie. jejich logika neni pro
nasince. :)

mne se treba libilo, jak cca pred rokem vypustili svuj raketoplan.
start i cast letu krasne vysilali online.
ale ocekavali, ze pri navratu do atmosfery shori ... jenomze ta mrska
pristala.
jsem cetl rozhovor s konstrukterem (nebo manazerem projektu? kdovi), co
pripustil, ze to opravdu necekali. a nenasel jsem ani zadny zaznam
prubehu pristavani ... proste (asi) nemeli nachystane kamery

ne, kdepak amerika, Indie je zeme nekonecnych moznosti!
treba jinde jsem niekde na svete nevidel obchudek, co se specializuje na
prodel levych prednich dveri.
jak jsme jeli kolem tech 'specializovanych' obchudku (na predni
blatniky, na dvere, na vyfuky, ...), tak jsem pozadal taxikare o
zastaveni, ze si to chci nafotit. odmitl se slovy, ze nebude pak svoje
auto shanet tady po kousickach po vsech tech obchudkach.
:)

   Sam