OT: MECH: cerpadlo na zalevani z plast 1m3 kostky , 50m hadice 1/2 ?

Tomáš Hamouz hamouz na divesoft.cz
Pátek Červenec 21 17:06:38 CEST 2017

Mám to ověřeno u bratra :-)
Má to zapojené na zalévání z nádrže s dešťovkou (podzemní, čerpadlo na
povrchu). Otevřete kohoutek, čerpadlo se rozeběhne. Čerpadlo také
nějaké Wilo. Kdyby to jednou nazapomněl zazimovat, tak to slouží už cca 15let.

Jako domácí vodovod nevím, tam asi bude vhodné uvažovat i velmi malý
průtok a může nastat to co popisujete, ale to je jen moje spekulace.

Tomáš