Re: OKURKOVKA V PLNÉM PROUDU->RÁDIO JEREVAN INFORMUJE

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Úterý Červenec 18 22:39:17 CEST 2017

V noci ten aku mozu dobijat z veternej elektrarne na streche vlaku.
Ked sa vlak hybe, vetra je tam dost.
To by tak bolo aby sa na takyto dobry napad nenasiel investor, alebo
aspon nejaky statny grantik, nie?

Dňa 18. júla 2017, 22:35, Jan Waclawek <konfera na efton.sk> napísal/a: