Re: OKURKOVKA V PLNÉM PROUDU->RÁDIO JEREVAN INFORMUJE

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Úterý Červenec 18 22:19:32 CEST 2017

No ved tam netvrdia ze tym napajaju lokomotivu (aj ked je tam spomenuty
vykon lokomotivy, ocividne ide o novinarske nedorozumenie) - pohanaju tym
svetla a ventilatory v tych vagonoch.

Mne sa to zase ako az taka uplna blbost nezda, teda sa mi to zda mensia
blbost ako tym oblozit strechy v Nemecku.

wek