Zdroj pro vláčky

michal.grunt na gmail.com michal.grunt na gmail.com
Neděle Červenec 16 01:12:05 CEST 2017

Zdravím zdejší modeláře pokud se tu nějaký vyskytuje. Jelikož jsem mel v supliku jednu HO masinku tak jsem nedávno koupil i koleje (překvapilo me jak jsou drahý)… Zdroj pro napajeni HO vláčku mám z TT vláčku, ale je slaby. Tak tak, ze to jede. Jelikož si s tim bude hrát kluk, tak jsem premyslel vyuzit 18600 z notebooku (3 do série) a k tomu něco ubastlit (nez bude starsi a pokud ho to bude bavit tak prejit na digital). Pripadne vyuzit bezny 12V zdroj do zásuvky. Otázka je co k němu. Vi někdo o jednoduché ověřené konstrukci, aby to mělo plynulou regulaci dopředu a dozadu ideálně „koleckem“ (ne tlacitkama)? Nebo je něco na ebay ci ali k dispozici? (zatím jsem nekoukal) Nebo prostě koupit nějaký vetsi reostat ci co v tech zdrojích pro vláčky je… Tak mohl bych koupit uz hotovy zdroj pro to urceny, ale chtěl bych něco spíchnout.

MG