Re: OT: Změkčovače vody

Jindroush jindroush na seznam.cz
Sobota Červenec 15 08:34:28 CEST 2017

Dobry den,
netusim, jestli se neco zmenilo, ale magneticka uprava vody je stale v
kategorii "pseudovedeckeho blabolu" a nejsou zadne studie, ktere by
dokladaly, ze funguje, v nize prilozenych odkazech jsou zminovany
studie, ktere nenasly zadny ucinek prodavanych "pristroju".

http://www.chem1.com/CQ/magscams.html
http://www.csicop.org/si/show/magnetic_water_and_fuel_treatment_myth_magic_or_mainstream_science

J.