Kopejtko s podavacem cinu v Lidlu

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Sobota Červenec 15 02:05:36 CEST 2017

Dobrý den,

v lidlu jsem narazil na kopejtko s podavačem cínu a pod dojmen nějakého
špionážního filmu, kde s tím cosi bastlili, jsem si jedno naježil v létě.

No dělalo se s tím strašně... Dokud jsem nevyměnil ten původní ekosračkovej
cín za svůj jedovatej a poohnul hrot tak, aby cín nešel do jeho poloviny,
ale až ke špičce.

Kdo to nestihl, tak kopejtka mají v číně, ale bacha, většinou jsou bez
regulace teploty, ty s regulací začínají na 23$. A bacha, ty lepší, co mají
dutý hrot, tak pozice cínu je plbě a hrot nejde přiohnout.

Akorát nevím, jak to mám na stole stavět, do ničeho to nepasuje.

Máte někdo, používáte, podlíte se o praxi?

Dík, JL.