kviz na vikend

balu balu na k-net.fr
Pátek Červenec 14 22:57:03 CEST 2017

dnes som v celkom serioznom zariadeni za velmi vela penazi narazil na
takuto vec. Bud vobec nerozumiem tomu ako to funguje a unika mi nejaky
dolezity detail, alebo ten co to navrhoval je totalny patlal, ale mal
stastie a podarilo sa mu najst aspon jeden kus suciastky s ktoru to
prave pri jednej teplote a s prave jednou hodnotou napajacieho napatia
fungovalo...

Kedze som videl dokumentaciu k pristroju, kde bol vlozeny obrazok zo
spektraku (od obvodu z prilohy) s nazvom "fazovy sum", a mal zaradeny
40dB atenuator, plus sirka IF pasma bola 300kHz, takze bolo vidiet iba
jeden obrovsky blob so sumovym pozadim o 40dB nizsie sa priklanam k
druhej moznosti.

Od toho isteho autora som dostal do ruk riadiaci obvod, kde na jednej
doske bolo spolu 15 operakov, z toho 12 roznych typov a z nich 8 typov
bolo obsolete 5-10 rokov pred tym nez bol obvod navrhnuty. Uzivatel
potreboval pochopit, preco s riadiacimi sluckami maju tolko problemov.

Tu uz ani slavnostna democia a verejne odnatie s komisionalnou
skartaciou inzinerskeho diplomu^* nepomoze. Holt nemecka kvalita...

b.

* (c) wek