Re: OT: Změkčovače vody

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Pátek Červenec 14 11:25:21 CEST 2017

Zdravím všechny,
to mi připomnělo, že jsme na toto téma zde diskutovali již před pár lety
a já mám od té doby nějaký magnet na přívodu. Nepamatuji si zda jsme
tehdy řešili rychlost průtoku vody, ale mám pocit že ne. Bohužel musím
říci, že mám kamen snad všude krom myčky, která si jej odstraní. Když si
tak matně vzpomenu tak bych i řekl, že nemám dostatečnou rychlost
průtoku, ale nejsem to nyní schopen řádně zjistit a spočíst.

Milan