Re: OT: Změkčovače vody

Tomáš Halabala hwnews na regulace.org
Pátek Červenec 14 11:17:32 CEST 2017

Takže na bojler ten katex nepomůže ani když se použije maximální úroveň
filtrace? Četl jsem, že z toho teče voda zcela zbavená vápníkových
iontů. Co se tedy usadí?

Na pití mám okruh samostatný v tom by problém nebyl. Chtěl jsem to
použít jen pro užitkovou vodu a právě pro ty technické účely.

Kolik čisté vody dá ten fluidní filtr za 3 a půl? Nevím jestli se to
vyplatí když za deset je katex s regenerací.

Tomáš Halabala