RE: OT: Měření dat aplikací Win

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Čtvrtek Červenec 13 13:11:54 CEST 2017

To standardně umí firewall, co je přímo ve Windows. Jenom je na tyto věci
značně neintuitivní. Osobně jsem si nainstaloval nadstavbu Windows Firewall
Control (a taky koupil, placená verze umí pár vychytávek navíc). Jde tam
nastavit, že žádná jiná aplikace nesmí zapsat nové pravidla, učící režim,
kdy se ptá na komunikaci a podobně.