Re: OT: příjem televize na venkově

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Středa Červenec 12 08:34:16 CEST 2017

Aby tu nezazneli jen nadsene ohlasy (vsem vam zavidim;-):
jedna TV chytana na "sito" bez zesilovace - signal jen tak tak, pectlive
nasmerovano, stejne pri snezeni a desti uz obcas kostickuje
druha TV chytana na antenu s predzesilovacem smerovanou na o neco
vzdalenejsi vysilac - signal jen tak tak, pouzitelne jen 2 ze 4 nasich
mutiplexu ale zato chytam asi dva nemecke.