[OT] mech: neztratitelne podlozky

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Úterý Červenec 11 22:27:55 CEST 2017

ne ne on myslí ISO 10673 ISO 10669
když to leží na stole, ani si nevšimneš, že ta podložka nejde sundat.
Já myslel, že to je tak, že je podložka našroubovaná ale podle výkresu
asi ne.

http://csnonlinefirmy.unmz.cz/html_nahledy/02/56972/56972_nahled.htm
http://import.technickenormy.cz/nahledy/60315_nahled.htm

https://www.google.cz/#q=neztratitelna+podlozka

Dokonce to je i pro matice, ale tam je to držené pružinkou.