Nasobic kapacity

balu balu na k-net.fr
Úterý Červenec 11 11:32:34 CEST 2017

v tom pripade to vyborne sedi s druhou castou mojho vyroku ("alebo mu
nerozumiem :-)"). Zmiatol ma obrazok 4.8b. Dakujem za rychle vyskusanie,
nemam kontaktne pole, tak som musel pouzit spice :-)

Medzicasom som si trochu precital o tom dvojoperakovom zapojeni co som
posielal vcera (dakujem A.M. za pdfka). Vysledna vstupna impedancia je
Zvst = Z1*Z3*Z5/(Z2*Z4), pricom hociktora Z sa moze nahradit R, L alebo
C. V pripade, ktory som ukazoval/simuloval je Z5 kondenzator. Pisu, ze
sa moze nahradit aj viacero prvkov naraz a potom sa ziska nasobenie
dokonca C^2. Idem to preskumat...

b.