Nasobic kapacity

balu balu na k-net.fr
Úterý Červenec 11 10:21:07 CEST 2017

digitalne riesenie poznam, ale nechcem :-)
CPLD je tam teraz na zbieranie rychlej odozvy od rychlych kanalov a na
komunikaciu s nadriadenym systemom. FPGA ma problem s tym, ze logika nie
je vo vnutri napevno nadratovana, ale bootuje. Co hned vnasa jeden mozny
sposob zlyhania.

Dvojoperakovy obvod vyzera zatial dost atraktivne, 5 odporov, 1
kondenzator... Uvidime ako sa popasuje s realnymi operakmi s
10-mikrovoltovym offsetom.

b.