Nasobic kapacity

balu balu na k-net.fr
Úterý Červenec 11 09:44:54 CEST 2017

Kondenzatory v rade mF, alebo viac tam nechcem pouzit, lebo nemaju
definovane a stabilne parametre. Preto som rozmyslal nad niecim
kvalitnym, ale s nizsou kapacitou a vynasobit elektronicky.

V zapojeni budu este dva predradene filtre, s konstantou 5 minut a 30
minut, takze vzorkovanie by nemal byt problem. Je tam uz CPLD s 256
makrocelami naplnene zhruba na polovicu, mam ale zle tusenie, ze aj keby
som chcel ten IIR filter implementvoat tak sa don nasobicka a scitacka
nevojde.

Ten nasobic kapacity je zaujimave riesenie, len musim pochopit ako to
funguje aby som mohol spravne navrhnut hodnoty suciastok. Analog je
analog :-)

b.