Re: OT: příjem televize na venkově

J. Polívka jpolivka na volny.cz
Pondělí Červenec 10 23:40:31 CEST 2017

Před mnoha léty jsem si chtěl trochu přividělat a tak jsem montoval do starých ruských televizorů přídavek pro PAL.
Snad to tak bylo, už si to moc ani nepamatuji.
Možná to znáte jako takové to "jedna paní povídala".
Já jsem se skutečně setkal s tím, že paní měla propojenou anténu provázkem. Signál celkem OK :-)
Hezký den všem,
Jindra Polívka

  ----- Original Message -----
  From: Pavel Poucha
  To: HW-news
  Sent: Monday, July 10, 2017 2:42 PM
  Subject: Re: OT: příjem televize na venkově

  Zdravím,

  asi 20km od Sloupnice jsem předělával sousedce neuvěřitelně zfušovaný rozvod. Škoda že jsem to nefotil, anténa síto, bez zesilovače, na tom jen zavěšen (zaháknutá ohnutým koncem) koax, ten pak rozdvojen ve svorkovnici na dva, celkově několik desítek metrů. A dvě televize (digitální vysílání) na to bez problémů chodily.
  Sousedka chtěla přidat třetí, tak jsem zapojil koax správně k anténě, přidal pasivní rozbočovač a signál všude v pohodě.

  Pokud nejste v údolí, neměl bych obavy.

  S pozdravem
  ing. Pavel Poucha
  jednatel