Re: OT: příjem televize na venkově

Fanda Kopriva info na elektronikavyvoj.cz
Pondělí Červenec 10 14:42:10 CEST 2017

dobry den
Snad neco konkretniho - resil jsem tento problem loni tady .
Jsme v doliku a chytame Bukovou horu odrazy od skal .Kazdy multiplex ma
kupodivu trochu jine optimum smeru anteny.
Zvlast po desti se nedaly chytit vsechny na jedno nastaveni a tak jsem
porad behal na pudu.
Kostickovalo to snad i na prulet letadla.Vse se jeste vyrazne zhorsilo,
kdyz spustili LTE.
Jeden se ztratil uplne a pro dalsi dva se muselo hybat s antenou.
Mel jsem starou matraci s predzesilovacem.zkusil jsem postupne dalsi dve
anteny a zadna nevykazovala zlepseni .
Nakonec jsem zkusil za 750,-
Maximum UHF 15A active LTE Ready
dal jsem ji dokonce na rotator ,abych nemusel behat na pudu ,ale jeste
jsem ho nemusel pouzit.
Ted bezi vsechny multiplexy dobre,ale je to urcite silne individualni.
    Fanda