Re: OT: příjem televize na venkově

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Červenec 10 14:10:56 CEST 2017

V rodinném domku na moravě mám poměrně krátkou anténu (max 1 m) a za ní
celkem cca 50m koaxu celkem s 4 odbočkami a živím z toho 4 televize.

Původně jsem měl nějaký domovní zesilovač (brandovaný Emos), ale před
několika lety jsem řešil po telefonu se synem výpadek - nakonec se
ukázalo, že byla odstávka zlínského vysílače (cca 30km).  A při pokusech
došlo k odpojení zesilovače a už jsem ho nikdy nezapojil.  Takže signál
prochází bez jedinného aktivního prvku přes všechny útlumy a chodí to dobře.

Takže vyzkoušejte bez zesilovače a až pak nakupujte :-) Jinak vám tam
bude ležet jako mě.

Petr