trable s stm32f4 a spi

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Červenec 10 13:41:49 CEST 2017

>tak pomohlo dat pred funkci SPI cteni jeste vycteni datoveho registru - dummybyte = SPI2->DR;   pak jsou data v poradku.

Aha to je logicke - ak ste to SPI povolili uz predtym, bude nastaveny RXNE
z nejakej predchadzajucej transkcie.

>Nastavil jsem preruseni na nabeznou hranu na vedlejsi pin nez mam ten DRDY, piny propojil.
>Predpokladam, ze nejde mit to preruseni zapnute kdyz je ten pin pouzity v tom SPI - je to  GPIO_InitStruct.Mode = GPIO_MODE_AF_PP;   versus GPIO_InitStruct.Mode = GPIO_MODE_IT_RISING;  a prepinat to 122x za sekundu nevim jestli by bylo to prave..

No, jednak je to mcu takze jemu je to lahostajne ci nieco prepina 122x za
sekundu alebo nie,

Druhak, nie je to vobec potrebne. Toto je presne ten okamih ked chcete
nieco, co sa da pomerne lahko vyskusat, ale ten Cube to proste tak nema.
Tie EXTI prerusenia by mali byt nezavisle od modu GPIO (snad s vynimkou
Analog, ked sa vypina vstupny Schmidt); len v Cube je to funkcne prepojene
(mozno sa to EXTI da nejako rozchodit v Cube aj mimo toho mechanizmu v
GPIO module, ale to ja rozhodne skumat nebudem).

wek