Re: OT: příjem televize na venkově

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Pondělí Červenec 10 13:08:02 CEST 2017

Díky všem za odpovědi, jsem rád že se zdá, že to není problém, vyžadující
nějaké extra sofistikované řešení.  Začnu tedy nákupen antény a pak se
uvidí.  Pro nakrmení tří televizorů to ale asi stačit nebude, tak pak budu
řešit nějaký zesilovač.
Jinak ta vesnice je sídlo o 2.5 tisíci obyvatel nedaleko Litomyšle a
jmenuje se Sloupnice, tedy skoro , jak kdybych já byl tam odsud.
Ale nejsem, budu tam naplavenina..

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW