Re: trable s stm32f4 a spi

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pondělí Červenec 10 11:46:33 CEST 2017

Zdravim,

tak pomohlo dat pred funkci SPI cteni jeste vycteni datoveho registru - dummybyte = SPI2->DR;   pak jsou data v poradku. A ano hodnotu toho byte ovlivnuje zapnuti/vypnuti CRC..

Nastavil jsem preruseni na nabeznou hranu na vedlejsi pin nez mam ten DRDY, piny propojil.

Predpokladam, ze nejde mit to preruseni zapnute kdyz je ten pin pouzity v tom SPI - je to  GPIO_InitStruct.Mode = GPIO_MODE_AF_PP;   versus GPIO_InitStruct.Mode = GPIO_MODE_IT_RISING;  a prepinat to 122x za sekundu nevim jestli by bylo to prave..

Funkci na DMA cteni SPI jsem dal do toho preruseni na nabeznou hranu  HAL_SPI_Receive_DMA(&hspi2, &adcbuf1[0],32); a v callbacku HAL_SPI_RxCpltCallback  si nastavim flag a data prerovnam do 8 promennych v mainu...  a funguje to.

Jeste rozchodit druhy prevodnik (poveseny na dalsich dvou SPI..) a provizorni reseni bude na svete...

V.

> Od: Jan Waclawek <konfera na efton.sk>
> Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 08.07.2017 19:18
> Předmět: Re: trable s stm32f4 a spi

Poznamka od read-only clena:

 >rad by som sa spytat
 >tutok v hw-liste, ze ako to byt v reale nadratovane cele... Letmy
 >pohlad do datasheetu:
 >
 >Ten device posiela vzdy 32bitov a pouziva dva spi...  Ak pouziva len
 >jeden, tak otazka ake ma mclk, a kam ma pripojene drdy...

 Ja momentalne nemam cas venovat ani ten letmy pohlad do DS toho ADC, ale
 pripajam sa s poznamkou, ze treba hodit aj letmy pohlad do DS toho STM32
 na kapitolu casovanie SPI, ci su tam nejake poziadavky napr. na casovanie
 NSS voci SCK...

 wek