Re: OT: příjem televize na venkově

Dodo Racek dodoracek na gmail.com
Pondělí Červenec 10 06:12:31 CEST 2017

Pri DVB-T pozor na prilis silny signal !!! Robia sa stvorceky az uple
vypadky, podobne ako pri slabom signale.
TV bude mat niekde v menu pri ladeni silu signalu a kvalitu signalu. Pri
prvych pokusoch zacnite radsej bez predzosilovaca a potom sa rozhodnete.
Chytam Brno Kojal na asi 120 km (Malacky) s 15 prvk. Yagi a
jednotranzistorovym predzos.
Antena je pod strechou ( skridla ), polozena na papierovej krabici. Ostala
tak po pokusoch pocas prvych vianoc po nastahovani sa a navrate z nemocnice
23.12. (uz 3 roky).

2 tranz. zos uz bol vela.
Na tu istu antenu chytam bez pohybu bocnymi lalokmi rakusakov a madarov a
spatnym prijmom cez reflektor kanaly z BA Kamzik ( je to 178 stupnov voci
Kojalu)

Povodne som mal plany na vela anten, filtre, zlucovace, odladovace, ...
rozkreslene podla smerov, kanalov,...nakupene...
Vsetko je krabici na pojde.

;-))

Dňa 9. 7. 2017 23:25 používateľ "Jan Smrz" <jan.smrz na email.cz> napísal: