Re: OT: příjem televize na venkově

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Červenec 9 22:37:48 CEST 2017

Dne 9.7.2017 v 22:30 Jirka Mww napsal(a):
> Příjmové podmínky asi budou docela dobré, je to na kopci. Mě jde spíš o
> nějaký tip na kvalitní zesilovaš s ještě kvalitnějším filtrem.
> Kdysi tady někdo doporučoval nějakého výrobce z Moravy, ale hlava je děravá.

A na co? Pro DVB-T to pro většinu lidí nemá smysl. Já doma používám
supermarketovou matraci s minizesilovačem a jednou jsem takhle zjistil,
že když koax strčím za anténu od wifiny místo před, že se přestanou
dělat občasné čtverečky na ČT  ART. Tak si říkám, že tam v létě vylezu a
fixnu ten koax nějakou izolepou.
(a to jsem v místě s ne úplně dobrým signálem, mezi mnou a vysílačem
stojí vedení VN, které příjem poněkud kazí).