chem : odolnost plexi/PMMA - Isopropylalkohol / Isopropylalkohol

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Neděle Červenec 9 21:12:52 CEST 2017

Zkazí jednou pro vždy. Stačí kapka a okamžitě (v řádu sekund) se
začnou šířit trhliny. U desky to nemusí být patrné a když se líh hned
odpaří, tak si toho běžný konzument ani nemusí všimnout. Obráběné kusy
z plexi ale popraskají zcela zjevně (a to i když jsou po obrábění
vyžíhané, jak se to správně má dělat).

Aleš Procháska