chem : odolnost plexi/PMMA - Isopropylalkohol / Isopropylalkohol

Petr Labaj labaj na volny.cz
Sobota Červenec 8 19:25:38 CEST 2017

A je to vratný proces?
Jestli Vám ještě kousek toho plexi zůstal, mohl byste prosím zkusit
totéž, ale v době toho pokapání to nenamáhat, jen to nechat ležet.
A po dokonalém odpaření to pak zatížit, jestli se pevnostní
parametry změnily definitivně, nebo jestli se to vrátí do původního
stavu.

Děkuji.
PL