chem : odolnost plexi/PMMA - Isopropylalkohol / Isopropylalkohol

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Červenec 8 18:47:35 CEST 2017

 8.7.2017, 18:44:40

Tak nevim, asi jsem nejakej divnej, ale zatim mi nikdy PMMA, pri
cisteni lihem nebo IPA neprasklo. Pravda, nenam zadnou CNC frezku ci
glavirku, rezu, piluju a vrtam jen rucne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz