chem : odolnost plexi/PMMA - Isopropylalkohol / Isopropylalkohol

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Sobota Červenec 8 11:05:09 CEST 2017

Schválně jsem tomu zázraku kouknul na technický list a, cituji,
"Složení: 99,9 % isopropylalkohol". Takže je to spíš přípravek na
ničení plexiskla :-) Není mi moc jasné, co tím výrobce sleduje nebo co
všechno neví, ale realita je taková, že když plexisklo, zvlášť pokud
je do něj vnesené pnutí obráběním (ta gravírka), přijde do kontaktu
alkoholem tak prakticky okamžitě popraská. Možná úplně hladké, lité
plexi to může přežít, ale nesázel bych na to.

Aleš Procháska