Re: Kurvítková tlačítka :-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Červenec 6 20:12:12 CEST 2017

 6.7.2017, 20:06:18

Ten spinac neni hermeticky. Jak se meni tlak a teplota, tak to nasava
vzduch. A ten zase obsahuje kde co, vcetne vlhkosti a pevnych
mikrocastic. Dalsi mikrocastice se mozna mohou nejak mechanicky uvolnovat
z "pukacky". A co to dohromady casem muze delat, vi buh.
Samozrejme, jsem dalek tvrdit, ze to takto skutecne bylo, jen mne to
napadlo jako moznost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz