Re: Nízkoteplotní pájecí pasty - zkušenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Červenec 6 18:01:03 CEST 2017

Děkuji za informace, i když tedy značně neveselé.
Zvlášť poté, co už jsem pastu objednal.
Na domácí PCB si dávám chemický Sn, ale na PCB z Číny je Pb HAL.
Tak to jsem teda fakt zvědavý na výsledky.

Díky.
PL