Re: Kurvítková tlačítka :-)

jurp jurp na volny.cz
Čtvrtek Červenec 6 14:38:12 CEST 2017

Jestli to spise nebude po myti celych osazenych desek.
Sice se dnes od toho upousti, ale clovek nikdy nevi.
Sam jsem se na tom drive pekne vypekl, kdyz mi zacaly
nahodile vest/nevest DIP spinace na deskach po treba
3-6 mesicich provozu.
Takze dneska osazuji mikrospinace, tlacitka a DIPy az
po myti desek v UZ, a pak uz se jen rucne zlehka omyje
kartacem tavidlo po tomhle doletovani.

Jinak mikrospinace se svodem na kontaktech uz jsem taky
resil, ale to bylo podle mne ve vetsine pripadu okolnim
prostredim (hlavne vlhko, para, chemie).

JURP

Daląí informace o konferenci Hw-list