Re: Termostatování pájecí pasty při dávkování dispenserem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Červenec 4 00:18:48 CEST 2017

Ono asi ani tak nejde o granulitu pohonu. Problém bude spíš s časovým
průběhem tlaku a taky s tím, že ta pneumatika rovnoměrně tlačí na celou
plochu pístu. Pokud to doděláte, tak se pak prosím podělte se
zkušenostmi. Bylo by to určitě velmi zajímavé.

Překvapil jste mě se špatnými zkušenostmi s tím profi dispenserem. Podle
webu to vypadá jako dost hoch-nóbl zařízení.

Zajímavě vypadá ta jehla na úvodní stránce. Ta reálná vypadá taky tak, že
má takový odskok v půlce?
Docela jste mě překvapil těmi 8 ventily? K čemu tam můžou být?

Napsal byste prosím trochu víc o praktických zkušenostech?
Průměr jehly, velikost minimální bábovičky, teplota pasty při dávkování?

Je pravda, že drahé profi mašiny používají jiný způsob dávkování.
Tam se to pneumatikou jen přesune do vlastního dávkovacího zařízení,
které má komoru jen na jednu dávku, a z ní se to pak vyflusne ven.

Děkuji.
PL