Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Červenec 3 23:00:39 CEST 2017

Proto se mirne divim. On Vas kvalitni zamek neco vyjde, kabelaz,
zatrubkovani/zalistovani, serizeni dveri, zdroj/mozna i zalohovany.

Pokud si to nekde dela pro sebe, ze se chce .... , ale jinak technik
zab. techniky nekde v blizkosti to ma drive udelane ... .

Jirka