Re: Termostatování pájecí pasty při dávkování dispenserem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 3 22:20:09 CEST 2017

Díky, já jsem to viděl.
Je to mechanické řešení s krokáčem, to jsem kdysi taky zkoušel (ale svou
vlastní konstrukci). Moc se mi to neosvědčilo. S tlustou jehlou to celkem
jelo, ale to pneumatické řešení funguje líp.

PL