Re: Termostatování pájecí pasty při dávkování dispenserem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Červenec 3 17:48:12 CEST 2017

Ne, neznám.
Díky za odkaz, podrobně ho projdu. Ale až na velkém počítači, teď jsem
jenom na mobilu a to je fakt nouzovka.

Ještě dotaz: čím prosím dispenser poháníte? Máte to hnané pneumatikou,
krokáčem nebo ručně? A s jakými prosím výsledky? Myslím minimální
průměr jehly a minimální velikost výsledné "bábovičky" na PCB?

Omlouvám se, teď budu cca 2 hodiny mimo signál, takže na případnou
odpověď budu moct zareagovat až poté.

Děkuji.

PL