Re: Termostatování pájecí pasty při dávkování dispenserem

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Červenec 2 22:35:35 CEST 2017

Děkuji.
Ano, to je taky řešení.
Nakonec průtok dispenserem je velice nízký, takže pokud se tomu dá dost
dlouhá doba pro vyrovnání teploty mezi topením a špičkou dispenseru by
to celkem mohlo fungovat.

PL