Jednoduchy pristupovy system pro jedny dvere

Martin Hanek martin na hanek.net
Neděle Červenec 2 19:00:02 CEST 2017

Tohle splnuje modul 4FN 231 25.5/M od Tesly Stropkov. Cena cca 3000 Kc
bez dane.
http://www.teslastropkov.cz/katalog/pristupove-systemy/pristupove-systemy-BES.htm
Karty se nahravaji pomoci tlacitek nebo softwarem pres USB. Maji i verzi
s RS232.

Kdyby Vam stacilo mazat pozice karet tlacitky, tak levnejsi:
http://flajzar.cz/eshop/index.php?id_product=12871&controller=product&id_lang=1

Martin Hanek