Repase radia Stradivari 11E 91-3D

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Úterý Leden 31 22:02:58 CET 2017

Zdravim,

vzal jsem si do pradla dalsi libustku Stradivari 11E 91-3D.

Mam venku sasi a jsem uprimne zdesenej - prijde mi, ze se snad ani
nepocitalo s tim, ze by se to radio melo nejak opravovat.

Sice treba proti Tesle Filharmonii, je skvele provedeny sladovaci a MF
dil, ale zbytek je napresdrzku - nektere soucastky jsou az treba ve
treti rade a nejen ze ani netusim kam vedou vyvody, ale uz vubec netusim
jak tam zaletovat nejakou nahradu.

Pokud by to nekoho zajimalo zde je zatim co jsem k radiu sehnal:

http://www.cncnet.info/galery/Stradivari/

v adresari dokumentace je nafocenej spodek sasi s tim ukrutnym bugrem.

Samozrejme, ze veskere asflataky jsou vytekle a to jsou zrovna ty, ke
kterym se nejhur muze...

Nemel byste nekdo je nejaky dalsi servisni manualy - treba i v nemcine?
Nejvetsi problem mam s tim, ze soucastky na schematu nemaji oznaceni a
hodnoty u kondu jsou bez provoznich napeti.
Nejakej rozkres kde co je na sasi je asi uplne scifi.