Re: SSID teploměr

Doležal Dušan duffa na email.cz
Úterý Leden 31 15:42:52 CET 2017

Potvrzuju, zrovna nedavno jsem testoval par cidel, trochu doma bojuju s
vlhkosti, vlhkomeru mame habakuk, ale rozptyl hodnot je takovy, ze jsem
nevedel cemu verit. Zkousel jsem klasicky test se soli a senzory BME280,
2 x DHT22 a DHT11. BME280 mi vyslo nejlepe, ukazovalo to nejakych
75-76%. Obe DHT22 namerily o neco vic (oba zhruba stejne), nejakych
78-79% nebo tak nejak. DHT11 namerilo uplne nesmysly.

Jinak pekne a hodne detailni porovnani cidel jsem nasel tady
http://www.kandrsmith.org/RJS/Misc/Hygrometers/calib_many.html

Akorat ted ta stranka nejede, ale da se najit v archivu
http://web.archive.org/web/20170113001949/http://www.kandrsmith.org/RJS/Misc/Hygrometers/calib_many.html
BME280 jim tam taky vyslo jako nejlepsi.

Dusan Dolezal