Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

gatilo gatilo na centrum.cz
Úterý Leden 31 09:58:41 CET 2017

 31.1.2017, 9:51:57

Za 2 piva, je tak akorat jeden ARM. Hadam, ze pro 50 Hz, by mohl
zvladnout neco jako SDR + sw fazovej zaves, kde sit bude
synchronizovat mistni osc.
Samozrejme, stale zbyva hejno dabliku na doreseni, ale to uz je zcela
mimo moje znalosti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz