Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Leden 30 23:00:40 CET 2017

No a mas vo svojej svajciarskej sieti, riadenej rolexkami ci omegami,
dostatok diablikov?

Napriklad mas aj spominane HDO? No a ako doplnok, za hrst nekvalitnych
spinanych zdrojov, podla moznosti bez PFC? Neodrusenu cirkularku v
susedstve, ktora sposobuje blikanie svetiel v polovici dediny? Hlinikovy
rozvod s 20 rokov nedotahovanymi spojmi, plus rovnako staru chladnicku?

Neviem, neviem, ci takyto kvalitny zdroj signalu tam u Vas niekde najdes...
;-)

No a samozrejme ja do tych hodin asi spektrak nenapcham, chce to nejaku
strategiu na pocitanie period aj pre ten zaruseny signal. A tiez nejaku
indikaciu "kvality" signalu; a to podla moznosti za par halierov.

wek