Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

balu balu na k-net.fr
Pondělí Leden 30 21:34:11 CET 2017

akurat pripravujem otazky na ZENIT, takze som v rezime technickej a
logickej korektnosti. Spravna odpoved na tvoju otazku je "dali"

Brum mas vsade okolo, staci vystrcit kus dratu, alebo cievku s
magnetickym jadrom a chytit si to z aetheru...