Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

balu balu na k-net.fr
Pondělí Leden 30 20:53:29 CET 2017

14 dni nie... Vsetky najvacsie celostatne alebo polkontinentne
black-outy rozchodili do 12-24 hodin...

Je to naozaj super zaujimave citanie, doporucujem vyhladat si a
prestudovat reporty.