Ako je to s dlhodobou presnostou frekvencie v rozvodnej sieti

Pondělí Leden 30 19:30:50 CET 2017

DCF budíky se v rámci úspory energie synchronizují jen několikrát za
den. Kdyby měl krystal odchylku 100 ppm, byla by to jen vteřina za den.
Skok o několik vteřin mi přijde trochu dost. Kontrolní mechanismy
opravdu nejsou silné, jen parita. Ale dají se tam kontrolovat další
věci, třeba definiční obor čísel, přípustný tvar značek. Další kontrola
je opakované čtení. Já jsem si s tím ve svých přijímačích docela pohrál.
Anděl