Re: SSID teploměr

Martin Hanek martin na hanek.net
Pondělí Leden 30 18:41:35 CET 2017

Ktere moduly LoRa mate na mysli? A nemusi byt nejak "certifikovane", aby
se tady pripojili do site?
Na Ali vidim LoRa moduly na 433 MHz, ale ty asi nebudou nejvhodnejsi, to
pasmo je dost plne.

NA 868 by to melo byt lepsi, u nas treba:
https://www.soselectronic.cz/products/hoperf/rfm95w-868-s2-1-180936

Martin Hanek